Syyskuu 2017

Pohjois-Savon keliakiayhdistys ry luovutti viirin Pohjois-Savon sairaanhoitopiirille erinomaisesta ja pitkäkestoisesta yhteistyöstä. Yhdessä olemme saaneet jaettua keliakiatietoutta eteenpäin.

Herkkuja Picniciltä
Herkkuja Moilaselta ja Vuohelan Herkulta
Kuvassa vas aluevastaava Eliisa, keskellä pj Tepa ja oikealla lääkäri Mikko

KAIKILLE MUKANA OLLEILLE SUURET KIITOKSET! YHDESSÄ RAKENSIMME HIENON ILTAPÄIVÄN.

Raija, Päivi ja Juhani ovat järjestäneet yhteistyössä Pohjois-Savon keliakiayhdistyksen kanssa brunssin Varkaudessa 02.09.2017

Keliakiaviikon torstain tapahtuma  07.09.2017 Iisalmen Rossossa

Iisalmen Sanomat 08.09.2017

Keliakiaviikon loppuhuipennus Muuruvedellä  09.09.2017. Maistiaisia valmistumassa tapahtumaan.

Koillis-Savo 07.09.2017
Lasten kanssa yleisurheiltiin. Lajeina mm. aitajuoksua, korkeushyppyä, kiekon - ja keihäänheittoa. Ohjelmassa oli myös hernepussiviestiä sekä jalkapalloa. Pienemmille oli esteratsastusta keppihevosilla ja ajelua polkutraktoreilla. Onneksi sää suosi ja kukaan ei kastunut. Urheilun jälkeen kokoonnuttiin kylätalolle viettämään herkkuhetkeä ja haluakkailla oli mahdollisuus askarteluun.

Keliakiaviikon lopetus Muuruvedelle sai ihmiset liikkeelle. Yhteensä 76 henkilöä lapsista aikuisiin oli viettämässä meidän kanssa lauantai iltapäivää Muuruvedellä. He saivat tutustua gluteenittomuuteen, akupunktioon, hierontaan, vyöhyketerapiaan, ihonhoitoon,terveelliseen ruoan valmistukseen ja tuotemaistiaisiin.Tapahtumassa myös ruokailtiin ja kahviteltiin teeman mukaan TURVALLISESTI!

KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE, TUOTELAHJOITTAJILLE JA VAPAAEHTOISILLE.