Paikallisia gluteenittomia palveluja

Paikallista hyvää ja kauppojen tuoretuotteiden saapumispäivät:

Moilasen myymälästä (Paakarinpolku 1, 76850 Naarajärvi) saamme 15 % alennuksen jäsenkortilla (v. 2019), kortti siis kannattaa pitää aina mukana. www.moilas.fi

GlutExo  Savonlinna tuotteita saatavilla Kuopiossa http://www.aeto.fi/aeto/ Julkulan alueella toimitamme kerran viikossa keskiviikko-aamuisin tuotteitamme. Aetoleipureille voi jättää tilaukset.

Porokylän leipomon gluteenittomat tuotteet löydätte alueemme useimmista kaupoista sekä S- että K-ryhmän kaupat, toimituspäivät ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai, joten alamme pysyä tuoreessa leivässä! Porokylän hirssileipä, jyväleipä, arinaleipä ja sämpylät ja muffinssit löytyvät kauppoista! Jos omaan nkauppaasi ei tule jotain käy esittämässä kauppiaallesi, nyt on mahdollisuus vaikuttaa!

Lisää tietoa seuraavista sivustoista ruuanlaittoon ja leivontaan!

Keittotaito - ruoanvalmistuksen nettiopas.

Reseptejä gluteenittomaan ruuanlaittoon ja leivontaan
www.keliakialiitto.fi
www.ruokatieto.fi
www.finax.com/fi
www.semper.fi
www.virtasalmenviljatuote.fi
Gluteenittomia ohjeita
Gluteenittomia vinkkejä

Erimenu, www.erimenu.fi, on verkkopalvelu erityisruokavaliota noudattaville henkilöille. Erimenu tukee erityisruokavaliota noudattavaa ruoka-allergikkoa tai keliaakikkoa saamaan ajantasaista tietoa juuri hänelle soveltuvista elintarvikkeista ja niiden saatavuudesta sekä ruokaohjeista.

Fineli, www.fineli.fi, on Kansanterveyslaitoksen ravitsemusyksikön ylläpitämä elintarvikkeiden koostumustietopankki.

Keliaakikolle soveltuvat elintarvikkeet www.keliakialiitto.fi ja
tuotteita www.glu.fi.

PDF-tiedosto9183422_1_Pirkka_gluteenittomat_paistoleivat_A5.pdf (1.1 MB)
Pirkka leivät,tietoa turvallisuudesta !