Lautasella messumatka Helsinkiin

• pe-su 25.27.10.2024
  • Helsingin Messukeskus

Järjestämme perinteiseen tapaan ja vuoden 2023 ohjelmaa mukaillen kahden yön bussimatkan Iisalmesta 5tietä pitkin Lautasella messuille Helsinkiin. Bussi lähtee Iisalmesta perjantaina klo 8 ja on siellä takaisin sunnuntaina noin klo 18:30.

Hinta on 195 € / yhdistyksen jäsen ja 236 € / ei-jäsen ja toisten yhdistysten jäsenet. Hintaan sisältyvät bussikuljetukset, menomatkan noutopöytälounas Holiday Club Vierumäki, majoitus GLO Hotel Art 2hengen huoneissa, hotelliaamiaiset ja messulippu lauantaille. Samalla lipulla pääsee myös Kirjamessuille ja Ruoka & viini -messuille. Matka toteutuu, kun lähtijöitä on vähintään 30. Pohjois-Karjalan yhdistyksen väki on jo ilmaissut kiinnostuksensa liittyä mukaan.

Nämä ovat viidennet ja viimeiset Lautasella messut Helsingin Messukeskuksen kanssa tehdyssä sopimuksessa. Jatko on erittäin epävarmaa, todennäköisempää on messupaikan vaihtuminen vielä tietämättömään paikkaan ja mahdollisesti kokonaan välivuosi Lautasella messuille. Jos siis et vielä ole ollut kokemassa gluteenitonta messutunnelmaa Lautasella, nyt on erittäin hyvä syy ja aika lähteä paikan päälle!
Ilmoittautumis- ja maksuohjeet tulevat lähempänä.